Metonunannesi damlalık al damlalıkla ver. Ben biberonu unutsun diye EDS, şırınga, kaşık derken en rahat ettiğim buydu. Tabi benim bebeğim emzik tutuyor. Emziği hafif kaydırıp kenardan döküyorum o da emziği emerken yutuyor. Zaten damlalık anca yarım çay kaşığı alıyor. Beslenmesi biraz uzun sürüyor ama en azından doyuyor ve biberon gibi hızlı bir akışla değilde kontrollü olarak besleniyor