Evlatkokusumis Eltım corona olmuş bugün ogrenmıs en son pazartesı buluşmuştuk bugün test yaptırmış corona. Çıkmış ya belırtı yok suan ama test yaptırsam çıkarmı
Mora Evlatkokusumis Aynısı bizde de oldu taşındık Salı günü adam koronaymış bugün haber geldi pozitif diye 3-4 gün oldu bilmiyorum ki kaptık mı 🙄