Bebeğinizin kirpiklerinde kepeklenme oldu mu? Olduysa nasıl geçti?
aysekoru Çapak mi kastınız?
Yok hayır çapak değil. kirpik diplerinde kepeklenme var o da kaşıntı yapıyor.