Durununannesi11 Kızlar bebeğimin kullağının arkasında dün başladı isilik gibi kırmızı noktacıklar vardı tek orda olunca önemsemedim bu gün akşam fark ettim yüzün bazı yerlerinde ve ensesinde boynunun altında ve vucudunun bir kaç yerinde var ne olabilir sizce islik olcağını düşünmüyorum hep tek kat giydiririm deterjan desem bu güne kadar hep aynı kullandımmdeğiştirmedim mamada öyle şampuanıda öyle hiç değşştirmedi
Ygz Durununannesi11 sıcaktan veya süt alerjisi olabilir. Genelde biseye alerjisi varsa dediğiniz gbi yüzünde ve vucudunda cıkıyor
nupeldemir21 Durununannesi11 bizimde geçen karnı öyleydi tek kat giydirince geçti yüzü öyle olunca sütümle siliyorum yüzünü geçiyor dene istersen
Durununannesi11 Ygz mama alıyor ama anne sütü sadece bir ay aldı hepde aynı mamyı kullandık bu zamana kadar
Melikealihan MamAyı değiştirin aynısı bendede oldu suan hipp kullanıyorm aşırı memnunum aptamil kullanıyldum vucudunu mafetti cocugumun
Durununannesi11 Melikealihan ankadımmcanımm bende evolviya kullanıyorum doğduğundan beri olmassa denecem bakalım
nupeldemir21 Durununannesi11 hımmm anladım allah şifa versin bebeğinize inşallah geçer allahın izniyle
Durununannesi11 nupeldemir21 götürdüm doktora bebek egzamasıymış önemli bişey değilmiş krem verdi bide şampunını değiştircez beyaz tenli bebeklerde çok görülüyormuş