tardis Siz hangi ped markasını kullanıyorsunuz? Ben yıllardır Orkid kullandım. Baktım pamuklu molped çıkmış o zamandır molped kullanıyorum. Kotexin esprisi zaten pamuk olması değil mi? Sizlerin de fikrini merak ettim?
tardis BKumsal aynı şekilde düşündüm ben de hep. Kotex çok uzak geliyordu bana bugün aldım bakalım. Ablam dedi bana da memnunmuş. Bir denicem😊
Edanurdg tardis kendimi bildim bileli kotexden vazgeçemedim ben ama molped pure soft görüp denemek için almıştım o baya iyi ama şu yeni çıkan bariyerliyi hiç beğenmedim.
Sssby Önceleri orkit kullanırdım koteks çıktığından beri onu kullanıyorum artık diğerlerini kullanamıyorum rahatsız ediyor ama doğumdan sonra koteks bulamadım yeni çıkan molpetten aldım o da güzel koteks ğibi
Sssby tardis kızım bile beğenmiyor diğerlerini anneannesi almıştı ona orkit benimkini neden kullanıyorsun diyorum benimkiler acıtıyor diyo😂😂