Fatihinannesii Kızlar 3 bucuk aylık bebeğim neredeyse iki aydır yanaklarında kızarlıklık var sütten olur sıcaktan yada öpmekten olur dediler biraz dikkat ettik pek önemsemedik geçer diye ama geçmedi hala sabah da uyandığında çizikti yüzü gözü kaşımış çizmiş her ![yerini sizin de var mı böyle bebeklerinizde
Elifeslem1 Fatihinannesii hızlı resim yaz Google de ordan resmini seç galeriden sonra yükle de en son da link ini kopyalayıp buraya yapıstir canim
catlakbianne Fatihinannesii benim bebeğimde de var aynısı sönüp sönüp yenisi çıkıyor dr ısilik demişti ama verdiği ilaç geçirmedi. Ben de yenidoğan yoğuncamızda çalışan arkadaşlarıma sordum nemlendirici kullan dediler biraz toparlar gibi oldu ama tam geçmedi
AloneMom Fatihinannesii evet evet bu canım ben daha küçüğünü almıştım istersen öyle yap.inan çok iyi geldi.uyuyunca sürüyordum silinmeyince daha iyi etki ediyordu
AloneMom catlakbianne evet egzamaydi bizimde aynı resimdeki gibiydi gitgide artıyordu bide kulaklarında bile olmuştu.bu krem geçirdi
Arslanannesi Fatihinannesii aynısı benim oglumda da var vücudu boynu yüzü hep böyleydi doktora götürdüm alerjik olabilir 1 ay takip et kanlı kaka ya da kusma olursa gel dedi ve Bepanthol sensitive krem verdi o kurtardı çocuğumu yine mevcut ama çocuğumu rahatlattı ve şampuan+krem olarak mustelanin yeşil renkli sini önerdi sadece eczanede buldum. 2 gunde bir banyo yaptırın biz şuan iyi olmaya doğru gidiyoruz eğer bunları kullandığında kendiliğinden geçerse skinti yok dedi doktor
Esrayd Fatihinannesii yavrum benim yaa çok geçmiş olsun alerji olabilir mi acaba? Başka belirti var mı?mukuslu kaka,kanlı kaka, gürültülü kaka, hırıltı,kulak arkası kuruluk falan