InancDemir20 Ikıncı gundeyız. Hafıf agrılarım oluyor verdıklerı ılacları kullanmıyorum emzırdıgım için parol minoset alıyorm agrım arttıkca acaba bir sakıncası oluyormudur? Kullanan varmıydı
ikitostikannesi InancDemir20 dün gece bende öğrendim doktorumu aradım ilaç kullanamıcağımı ama çok ağrım olursa minoset alabilirsin dedi
ikitostikannesi InancDemir20 çok teşşekkğr ederim canım sanada geçmiş olsun rabbim evlatlarımızı korusun benim hafif grip gibiydi 4 5 gündür sadece baş ağrım var
ikitostikannesi InancDemir20 hayır çok şükür yok bi ilaç vermiyorum bol bol emzirmemi söyledi doktorumuz