Senayigitali o zaman belediyeye sikayet edin, bizim ust kattakiler de catıya oda yaptı ve catıyı bozdu. tamir parasını isteyince apartmandan biri belediyeye sikayet etmis. hem ceza ödediler hem de yaptıkları degisikligi iptal edip tamir etmek zorunda kaldılar