Sinemisssss süt olmasa sadece 90 cc mama ile aç kalır ağlardı ve o kiloda vardı süt vardır benim sütüm var ama reflüsü var çok kusuyor 2 ay 20 günlük 5 kilo bile olamadık kusmaktan siz muhtemelen göğsünüz yumuşak diye süt yok sanıyorsunuz ama alışınca yumuşak oluyor eskisi gibi hemen sertleşmiyor mama kutularında 120 ya da 150 CC yazıyor 2 3 ay için ben de etraftan öyle duydum cnm