Yusuf1635 benim bebegimde 41 günlük. Son 2 haftadır kaka sorunu yasıyoruz bizde.. 3,4 gün yapmadıgı oluyordu doktorlar 8 güne kadar normal dedi uyarı yapmadılar poposuna. Cünkü uyarırlarsa bünye ona alısıyormus..sancı cekiyor sürekli ıkınma hali var ama kendi haline bıraktım ben ..