Evde şuan kıyma yok gidip alacak kimsede yok kızlar ya et koysam tiftiklesem çorbaya olur mu
Nazli35 bence olur
Nazli35 olur hatta daha lezzetli olur.
Nazli35 olur canım ben yapıyorum öyle
Nazli35 Ama eti önce güzelce haşla
Karamel20 teşekkür ederim
Kaç aylık
zeynepzeze 9 aylık
Meryem88 teşekkür ederim
Vanilya tamam canım öyle yapıcam çok sağol
Nazli35 olur tabi.afiyet olsun
Woody teşekkür ederim