Dorukmomy ılıkken mayalayınca yada çok saat mayalandirinca öyle olur ben yarım kiloluk cam kavanozlara mayaliyorum serçe parmağın dayandığı sıcaklıkta tam güzel oluyor ve 5 saat sonra açıp yarım saat sonra dolaba kaldiriyorum ve mayalarken de dolaba koyarkende kapağını kapatmıyorum mayalarken tek kat peçete örtüyorum tüy kaçmasın diye bir fiskede tuz ve şeker atıyorum hem katı hem lezzetli oluyor ftg atabilseydim atardim