Drsmkm ılıyana kadar mı ısıtıyorsunuz sadece, mesela ben her seferinde Bi kapta kaynatıyorum sonra başka Bi kaba döküp soğutuyorum ordan biberona söküp mamayı yapıyorum sonra hala içemeyeceği kadar sıcaksa Bira dhaa bekliyorum olmuyo öyleol yorucu oluyor ve bebeğim zaten beklemiyor uzun sürüyor ben bile çatlıyorum, pratik Bi çözümü olmalı