merhaba anneleer
kizim iki aylık dun göbüşünde ufak isilik gibi kirmiziliklar vardi. herhalde bez tahriş etti dedim,bugun sabah uyandigimda kabarikliklar tum vucuduna yayılmıştı 😱
hemen hastaneye gittik, tahlillerimiz temiz çıktı, doktorumuz süt sut urunleri ve yumurta yeme bir hafta dedi alerjisi mi var diye test etmek maksatli.
ben şimdiye kadar herseyi yiyordum alerji olsa önceden de problem olmaz miydi ?
boyle bisey yasayan var mi
sonucta iki aydir emziriyorum süt ürünlerini de yiyorum🤷
yumurta peynir sut yemezsem sutum iyice azalacak bu diyeti yapip yapmamakta kararsizim☹️