dertlikerkenez Karaoglannesi doktorum ek gıdada et ürünlerine geçtiğimizde hergün et, balık, kıyma yada tavuk etlerinden birimi mutlaka vermem gerektiğini söyledi. 13,5 aylık ve hergün ya sebze yemeğinde ya da çorbasında koymaya devam ediyorum.
Papatyaseverr Karaoglannesi Canım herşeyin fazlası zarardır çok et verme haftada 2 kere verden bile yeter
Serappekcan19 Valla benimki daha yeni gecti 6 aylik nasil basliyacam onu bile bilmiyorum sizinki kac aylik😂
Caglamarail Badehandeyldz bnm doktor haftada 2 en fazla 3 demişti 2 yaşına kadar. Bahırsaklatı rahatsız eder diye
Badehandeyldz Caglamarail valla hergün yiyor ben çizgi film açmadan yemek yediriyorum ne yerse onu veriyorum iştahlı ama sebzeye ilgisi pek yok onun dışında herşey yiyor günde 2 kere kaka yapıyor çok su içiyor bi problem yaşamadık
Karaoglannesi dertlikerkenez bunu ben de böyle biliyorum ama tavuk içeriği çok sıkıntılı organik tavuk bulmak da çok zor malum balık içinde henüz 8 ayı bekliyorum
dertlikerkenez Karaoglannesi balık için doktorumuz 9. Ay demişti. Organik veya köy tavuğu çok çok zor piştiği ve oğlumun yiyeceği miktarda oldukça minik olduğu için çok uzun süre vermedim açıkçası sadece tadımla kaldım. Günlük 50 gram et ya da kıyma koyuyordum yemeklerine. Eşimin arkadaşı gut hastası. Onun yaşadıklarını gördüğünden Hergün koymanın zararlı olabileceğini düşündüğü için özellikle sormuştuk😁
Karaoglannesi dertlikerkenez ceviz büyüklüğünde veriyorum ben de be kadarsa tekabül ediyor bilmiyorum
Karaoglannesi Badehandeyldz ben de öyle tv ile yedirmiyorum 👍🏻 Sadece kıyma değil de sebzelerle karıştırıp ceviz büyüklüğünde veriyorum canım inşallah hep sever eti