33+2de doğdu kızım 16 gün kuvözde kaldı eve geldiğinde önce emziriyodum sonra anne sütüne aptamil eoprotin katıp verdim 3 kilo olana kadar yine doymazsa üstüne mama veriyodum. 3 kilo olunca eoprotin bıraktık şuan hala mama meme ilerliyoruz 3 ay 26 günlük