ballitursu Bebeğinizde b12 düşüklüğü yaşadığınız oldu mu? iğne kullanıcakmışız?tekrar kan alınıp bakılacakmış 5 hafta kadar sonra.
Minikkurbagam ballitursu benimde bebeğimde çıktı ama biz iğne kullanmadık oceon b12 başladı doktorumuz ve 2 ay içinde düzelmişti
ballitursu Minikkurbagam bizim sınırında altında çıktı .İğneden sonra damla kullanırsınız dedi .bakalımm artık nasıl devam ederiz .teşekkürler🌸
ballitursu Leylahanli mrh teşekkür ederim 🌸evet çok şükür iğneleri oldu bir hafta sonrasında baktırdığımzda normalle dönmüştü ,sınırın altındaydı(mesela 500 sınırsa 380 gibi birşeydi ) tam hatırlayamıyorum değeri şuan😞4 ay kadar önceydi 😊