Mamos canım ahahahah istemsizce güldüm çünkü benim kızımı anlattın kızım 6 ay beşiğinde yattı sonra yanımda yattı çok hareketli beşik aralarından hep ayakları elleri çıkardı dönünce sıkışırdı ağlardı uyuyamazdı beşik uzun ama dardı annemlere gidince yer yatağı yapmaya başladım baktım çok güzel uyuyor yer yatağında yatırmaya başladım annem ona göre kalın yer yatağı yaptırdı o şekilde uyuyor şuan 20 aylık yazın büyük bir yatak alıp odasını yapmayı düşünüyorum 😂