Neslina Edayaz evet öyle diyorlar. Bende 6. Ayımda oldum. Düzenli mi devam eder merak ediyorum açıkcası
Ecemutlu Ben de 3 aylıkken adet gördüm ve suan bebegim 12 aylik Emzirmeye de devam ediyorum. Adetim de oldukça düzenli..
oldugrs1 40 çıkınca hemen oldum ama bu ay 12 gün gecikti 2 ay öncede bi 10 gün kadar gecikmişti çok stresliyim başına gelen varmı