Minasuyunannesi Kızlar 3,5 aylık kızım var dün gece 2:30 dam beri rahatsız sanki bi yerine sancı giriyor baya bi feryat figan ağlıyor zor sakınlestırıyorum bide soğuk soğuk ter atıyor neden olabilir ilk çocuğum tecrübesizin yardımcı olabilir misiniz 😣
Minasuyunannesi Cansuuuu 3 defa calpol vermiştim Allah’a şükür gectı gibi hafif hafif nemleniyor kıyafetleri çok ter yok