Sevmmm Hanımlar oğlum 16 günlük. Göbek bağı 4.gunde düştü biz de banyo ettirdik vs. ama nemli tutmadık kuruladik hep. Her alt değiştirmede bakıyorum kabuklanma olmuş . Hani derimiz sıyrılır sonra kabuk bağlar ya onun gibi. Normal mi bu acaba 🧐
Sb123sb Sevmmm bizimde erken düştü aynı öyleydi hatta atletine sarı sarı lekeler bulaşıyordu geçti zamanda
Babylover23 Sevmmm benim bebegimin göbek bagı birkaç parça da düştü şimdi kahverengi leke kaldı 4 ay oldu geçmedi doktorumuz bazı bebeklerde bu 1 yaşına kadar duruyor sonra geçiyor dedi bende bu duruma takıntılıyım inşallah geçer
Sb123sb Sevmmm yani yanlışta yönlendirmek istemem benimde ilk bebeğim erken düştüğü için tam kurumadığını düşündüm ve her bezini açtığımda kuruladım ve batikon sürdüm geçti öyle normaldir herhalde