Güzel anneler sizde durumlar nedir çok merak ediyorum ! Oğlum yarın 7 aylık olacak inşallah . Ama hala desteksiz oturamıyor destekli oturuyor . Baş kontrolü iyi fakat yorulunca başını titretiyor biraz. Henüz dönmüyor da çabalıyor ama isteksiz tembellik mi yapıyor bilmiyorum hamile ikende karnımda sakin bir bebekti doğdu yine öyle uyuması kalkması herşeyi düzenli çok uysal bir bebek . Doktorada götürdük çocuk nörolojisi MR istedi ama kime danışsak da biraz daha bekleyin küçücük çocuğa MR çektirmeyin anestezi uygulanıyormuş çünkü 🥺algıları kuvvetli oyun oynuyor seslenince bakıyor ellerini kullanması güzel aile hekimi de söyledi algıları kuvvetli diye bilmiyorum kafayı yemek üzereyim ilk bebeğim çok mu evham yapıyorum 🙁