Goktugmom_ çok hoş ve akıllıca bence. Önce bebek odası, sonra biraz büyüyunce başka, sonra genç odası almaktansa ömürlük daha hoş. Fakat dolap banada biraz kücük geldi instagramdan nokta bebe var orada genç odaları var ben almadım ama ablam çok memnun orayada bir bakın istersenizz