Bizimki 4,5 aylık iki üç gündür yemesi düzeldi bir aydır kriz yaşıyordum gece yemez gündüz yemez oturup ağlardım artık ama çok şükür bitti gibi. Üç saatte bir verdim mamasını zorlamadan icmezse beş dk sonra tekrar denedim öyle öyle geçirdik o dönemi şimdi çok nadir içmediği oluyor ama geçen aya oranla rahatız