ayseberilinannesi Merhaba anneler Emzirirken fastfood yiyeniniz var mı canım çok istiyor ama vicdanım hiç rahat değil bunu nasıl aşabilirim 🤦🏻♀️
ElifkonunAnnesi ayseberilinannesi canım ne alaka ye gitsin fast foodun sana zararı olur bebeğe olmaz ki. Fast food dediğin hamburger patates kızartması değil mi 😂 he kola iceceksen en azından bebişin bir yaşını geçsin öyle iç yoksa gazı çok oluyor ağlıyor yavrucaklar 😔
Blackbird88 ayseberilinannesi canın çeke çeke durmaktansa arada bir yemekten birşey olmayacağını düşünüyorum.
Tulinakrep ayseberilinannesi canım tabi ki sürekli yemek iyi bişey değil ama en azından haftada1 kere kendini güzel bi şekilde ödüllendirebilirsin aksi taktirde yapmazsan sürekli yemek istersin 1 gün yersin diğer gün dikkat edersin emzirirken böyle şeylerde önemli
Bal-Kaymak ayseberilinannesi fast fooddan nolcak yahu. Ben hep yiyiorum oğluma etki eden ne olacak etki bana kilolar 😂
ayseberilinannesi ElifkonunAnnesi Blackbird88 Tulinakrep Bal-Kaymak Mom62636362 Birceninannesi Sevilayy_1 zeynepzeze sürekli değil tabiki arada bir süt diyeti de yapıyorum herşeyi yiyemiyorum zaten yemek yemeği seven biri olarak çok sıkıcı bir durum ama kızım için katlanmak durumundayım ☺️
Birceninannesi ayseberilinannesi arada bir canım istediğinde yiyorum yemek yapamadığım günler oluyo hamburger pizza vs istiyoruz afiyetle yiyorum🙈
Sevilayy_1 ayseberilinannesi Tabi sağlıklı besinler yememiz önemli zengin vitaminli öğün demek bebeğin sütüden vitamin miktarını artırmak demek ama bi öğün fastfood yedi diye bebeğe bişey olmaz 😅
ElifkonunAnnesi ayseberilinannesi arada bir çok canın çekince ye canim, süt çeker derler sonra insanın göğüsleri nasıl şişip acıyor ben yaşadım çok fenaydı 😔 o yüzden canın çekiyorsa ye en azından bir hamburger al yarısını ye gerisini eşin yesin nefsini körlet en azından 😉