Busrademiraycengiz Merhaba kizlar benim gribim 3 bucuk aylik ogluma gecti galiba burnu dolu ve oksuruyo ne yapmam lazim yardimci olur musunuz
Fsule Busrademiraycengiz şırınganın iğnesi çıkararak burnuna enjekte et youtube da burun banyosu diye gecer
Fsule Bak guzel kardeşim nöbetçi eczaneden hemen bir şırınga ve serum şeklinde serum fizyoloji al izotonik yani sonra siringayi doldur 2 cc sol burnunda 2 cc sag burnundan enjekte et yan yatırarak yap sonrada burnunu aspiratorle temizle biseyi kalmaz bebeklerde grip zatürre vs tıkalı burun sebebiyle olur
DefneHiraa Tabi ki burun temizliği yapın ama bence bi doktora gösterin bebeklerde çok çabuk ilerliyor bebeğim 10 günlükken hastane de yattı bu sebeple öksürükle başladı burun tıkanıklığı derken yoğun bakımda anca iyileşti
Busrademiraycengiz Cok saolun kizlar esim mesaide oldugundan cikamiyorum ama sabah ilk isim bunu alip yapmak olacak