Canan27 Iyi günler 50 günlük bir kızım var kalöriferi çok yakmama ragmen yanakları ve elleri buz givi neden olabilir.
Kamileyldrmm Canan27 Ay bebeğim 2 aylıkken aynı öyle elleri çok soğuktu bende sardım sarmaladım bi güzel üşüyor diye, sonra ateşlenmişti okuyunca aklıma geldi😔
Tututu Merhaba bebeklerin elleri ve ayakları soğuk olur endişe etme demişti doktor benım bebeğim 45 günlük elleri ve ayakları hala soğuk . Isısını ensesinden anlarsın dedi bası sıcaksa sorun yok.
Derin2021 Tututu evet el ayak soğukluğu normal yenidoğanlarda benim bebeğimde 50 günlük doktor evde eldiven şapka takma artık demişti ama eli soğukla olunca kıyamayıp takıyorum gelişimsel olarak sorun olur mu acaba eldiven takmamın
Oblomov Derin2021 motor gelisimleri gec oluyor canim. Ben 40 gune kadar taktim ama keske bir hafta sonra cikarsaydim ellerini kesfetmesi gec oluyor
Tututu Bende takıyorum😀 cift corap giydiriyorum hatta çünkü neden olmasın analık😀emzirirken temas etsin diye ellerini cıkarıyorum ama😊