Merhabalar test sonucum pozitif cıktı çok büyük ihtimalle bebeğimde virüs ne yapmam lazım col huysuz uyanırken hep ağlıyor fazla temas kurmak istemiyorum ama sürekli ağlıyp kucağa almak zorunda kalıyorum . Siz gecirenler nasıö atlattınız bebeginize bulaştımı aynı durumu yasayan var mı ? Cok korkuyorum ona bişey olucak diye 😣😣