Cananecrinseraymirza Bebeğim prematüre 29 haftalık doğdu suan 80 günlük ama ne zormuş bakması kabızlıpı gazı sürekli her doktora götürülmesi gelişiminden dolayı
AlyaIkra_123 Cananecrinseraymirza bizde 35.6 günlükken doğduk 2.390 gr doğdu elime almaya korkardım canını acıtırım diye
bicirik Mom62636362 Asla kabul etmedim kan aldırmayı. Düzen böyle diyede küçücük bebeklerdende her ay kan alınmazki.
Mom62636362 bicirik Mecbur.. kan değerlerini kontrol edip ona göre gerekli takviyeyi almak lazım diye 5 aylık olana kadar aldırdık biz. En son 5.aydayken hemşire çok ağlattı ve beceremedi bir türlü, ondan sonra aldırmadık. Şimdi hala endişe duyuyorum her gidişimde acaba kan alıcaklar mı diye
bernaasn bicirik küvözde kaldıgı surede her gun alınıyor. Eger gereklıyse neden karsısınız kımse durup dururken canını yakmak istemez zaten. Bence bazı seylerın zamanında tespiti için dogru bir yaklasım.
Mom62636362 Papatyaseverr 32 haftalık doğdu ikizlerim, 25 gün yoğunbakımda kaldık. Bebeklerimden birisi enfeksiyon geçirmişti. Kansızlık vardı, bir türlü de yükselmiyordu değerleri, doktor en sonunda hematolojiye yönlendirmişti daha ayrıntılı tetkikler için
Papatyaseverr Mom62636362 anladım canım bizde 33. Haftada doğduk 32 gün küvezde kaldık ama sadece solunum sıkıntımız vardır ondan dolayı tetkik istenmedi sürekli belkide,size de sağlıklı günler inşaAlla geçmiştir anlattıklarınız tahliller falan bitmiştir değerler düzelip 😊
Mom62636362 Papatyaseverr Düzeldi çok şükür, 3 aydır kan aldırmıyoruz keyfimiz yerinde ❤️ Rabbim yavrularımızı bizlere bağışlasın ❤️
Ayra Cananecrinseraymirza allah bağışlasın bebeğinizi acısını göstermesin size. Bende pazartesi günü sezaryenle 28 haftalık doğum yaptım bebeğim küvezde 1050 gr doğdu ama zayıflamış 900 olmuş sizin bebeğnz kaç kilo doğdu ne kadar küvezde kaldı inşallah bende sağ salim yavrumu kucağıma alırım Allahın izniyle
Cananecrinseraymirza Ayra 1155 kilo doğdu 1080 ne düştü 60 gün sonunda 2040 ile çıktı 22 gün sonra doktora gittik dün yani 3330 olmuş elhamdulillah sabredin olucak biraz zor beklemesi ama sonu güzel oluyor
Beratmirac052 Benim oğlum da 1375 gr doğdu 1 kg kadar düştü 73 gün yoğun bakım süreci oldu ameliyatlar ilk eve geldiği gün 2300 korkuyordum bakabilecekmiyim diye ama çok şükür şuan düzeltilmiş 8 aylık
bicirik bernaasn Evet kuvezde hergün almışlar 21 gün yattı kızım tam elinde ve aykalarında iğne izleri hala duruyor.Kan alınmasınada karşıyım demedim zaten gerekli olursa zaten veririz. Kan aldırmanız gerekiyor dedi kızımın yattığı yerdeKi hastaneye kontrole götürdüğümde sebep dediğimdede prosödür dedi. Çocuk gayet sağlıklı hiç bir anormallik yok 30 haftalık doğduğu halde yaşıtları ile nörolojik olarak bile aynı olduğunu söylüyor doktorum Kan alınacak birşey şimdilik gerek yok herşey iyi diyor. Söylermisiniz sırf prosödür diye neden kan vereyim.
Aysenurl Cananecrinseraymirza canm doktra ne ile götürüosn pusetlemi arabaylamı benm ilki erken doğumdu bilemedim bende tecrübesizdm şimdi yine erken doğum riskim var
Cananecrinseraymirza Aysenurl pusetle götürüyorum mecburen çok küçüktü çünkü şimdi topladı biraz şükür
Hepoyleolurzaten Cananecrinseraymirza Al benden de o kadar canım rabbim sağlık versin ama 8 bitti 9 a gireceğiz hala aynı gelişimi geride kusması reflüsu ayrı kilo alımı yavaş ayrı her ay hastane kan vs ayrı ne diyeyim rabbim hepimizin evlatlarını korusun bizlere yardım etsin