asya00 prensesannesiiii bir aylıkken birden azalmaya başlamıştı sayısı şimdi iki aylık olacağız bir gün yapıp bir gün yapmıyor . Doktorlar birkaç gün yapmamasını normal karşılıyor yani endişelenmeyin
BatiEfeninAnnesi prensesannesiiii 1 ayına kadar hergün 2 kez yapardı . 1 Aydan sonra değişti şuan 2 günde bir yapıyor
Elizbkrc prensesannesiiii kakasız bez değiştirdiğim çok nadirdir hatta yok denecek kadar az günde en az 10kez değiştiriyorum galiba bu arada hastanede doktor ebe vs herkes bebeğin doyduğunu çişinden anlarsın dedi kakayla alakası yokmuş kaka 3günde bir kabız belirtisiymiş
Ttgb255 Benim oğlum doğduğundan beri 2 güne 1 yapar çok nadir 2 gün üst üste yapar kakasını doymadığından değil sütün yarıyor demişti bana doktorum
eylulb Nasıl doymuyor diyebiliyosunuz anlamıyorum🤷🏼♀️ Benim bebeğim 5-6 günde bir zar zor yapiyo ama kilo alımı gayet iyi. Sadece anne sütüyle besleniyor. Benim doktorum da gayet normal panik yapma dedi. Fitil verdi 3 gün yapmazsa 4. Gün ver dedi. Alışkanlık yapar diye korkma bile dedi. Bunun dışında 1 çay kaşığı zeytinyağı içirebilirsin, derecenin ucuyla yağa batırıp poposunu aşağıya doğru uyaradabilirsin dedi. Zamanla düzene girermiş.
prensesannesiiii eylulb fitilin adı nedir henüz doktora sormadım gayet güzel yapardı her gün iki defa ama iki gündür yapmıyor
Elizbkrc eylulb zeytinyağını gergin veriyor musunuz ? Benim doktorum gergin ver dedi baya da rahatlatıyor ama benim içim rahat etmiyor kakasıda yeşilimsi oluyor ondan kaynaklı galiba
prensesannesiiii 35 günlük olduk her gün yapardı iki gündür yapmıyor ama çişi dolu dolu yapıyor normalmi
prensesannesiiii 35 günlük olduk her gün yapardı iki gündür yapmıyor ama çişi dolu dolu yapıyor normalmi
Sdanrr Bizde 40 günlüğüz günde bir kez en fazla iki kez yapıyor. Ama bazen ben zorlayarak da yaptırıyorum gaz sancısı çok fazla gazını çıkarmaya çalışırken kakasını da yapıyor