Benim travel değil kabin tipi ve çok memnunum. Puset ayrı aldım yenidoganken onunla kullandım. Travel alan Cok az kişi pişman değildir öncesknde de çok yorum okudum. Travel arabaların tipi daha güzel ama bı sure sonra o kadar ağırlığı kaldırınca insana bıkkınlık geliyor arkadaşlarımdan biliyorum. Kabin ya da baston tipi alın, daha sonra o travel i elden çıkarmaya çalışıp yeni araba almak daha pahalıya patlar size.