12 gün sonra 18 aylık olacak oğlum. Ayağına taş değmesin çok seviyorum. Çok hareketli maşallah akıllı bı bebek. Fakat şu bı kaç haftadır beni aşırı zorluyor. Her şeye ağlaması, ısrar etmesi veya itiraz etmesi gibi. Mesela elektrik süpürgesi, saç kurutma makinası, blendır gibi aletlerin sesine bayılır sürekli çalışsın istiyor. Hele elektrik süpürgesi vazgeçilmezi sürekli ben supureyim oda peşimde gezsin istiyor. Kapanınca çığlık atarak ağlıyor. Daha bı çok şey önceden bı şekilde bitti oğlum kapatalım artık dediğim de itiraz etmezdi başka şeylerle ilgilenirdi. Şimdi mümkün değil illa dediği olacak. Sürekli ağlıyor, bağırıyor.. Dışarı çıkınca sakince etrafı seyreder kendince oyalanirdi ama şimdi çıkınca her şeye saldırıyor dediği olmayınca ağlıyor, gözünden uyku akıyor ama eve girmek asla istemiyor. bı sağlık sorunu yok şükür ama huy mu değiştiriyor yoksa benim oğlum mu bı böyle anlamadım gitti. Uzun oldu kusura bakmayın sizin bu ay da ki bebekleriniz de böyle mi ?