Btlylmz Bebeğim sünnet oldu. Doktor fitil verdi 3 saatte bir vereceksin dedi yarısını. Eczacı eşime çok ağır bu demiş 4 e bölün demiş. Dörde bölünecek gibi de değil. Ben sadece bir kere verdim. Sürekli de emziriryorum ağlamasın diye. Bu yüzden de uyuyor sürekli. Vermeyince de bi tedirgin oldum. Versem mi ki bilmemedim.
Meryemdeveci Btlylmz kaç aylik bebegınız ben oglumu 7 aylikken yaptırdım büyük oldugu için 3 saatte bir 1 fitil verdim o da sadece sünnet olduğu gün diğer günler doktor dedi verme
BiciNanaMusi Btlylmz bizde 3 aylık olduk sünneti fitil vermisti doktorumuz ilk gün 6 saatte bir ikinci gün 8 saatte bir verin demişti