Merhaba Anneler ben 2,5 ay önce Notmal doğum yaptım sonrası kontrollerim gayet iyi çıktı 40 ımız çıktıktan sonra tekrar doktora gitmedim. Şu 1 haftadır felan Büyük tuvaletimi yaparken kan geliyor ilk önce azdı bu gün baya çok kan akmış hem de pıhtı halinde. Ayrıca büyük tuvaletimi yaptıktan sonra kesik acısı gibi bit acı ve yanma hissi oluyor.Normal doğum sonrası bu gibi durum yaşayanınız var mı.
hamgi doktora gittiniz hangi bölüme gitmem lazım.