Yademveannesi doktor aylık kaç kutu olacağını yazıyor ama şöyle bir durum var. Biz yaşadık sizde dikkat edin. Biz neocate kullanamadığımız için alfamino kullandık ve bi ara zam geleceği içinmiş hiçbir yerde mama bulamadık. Neyse eczacı mamayı verirken ölçü miktarı yazıyor o miktarı eğer az yazarsa, yani bebeğinizin içmesi gerektiği miktardan az yazarsa , mesela siz ayın 10unda aldınız ya , rapor tarihi daha ileri bir tarihe atıyor. Ayın onunda değilde 20sine denk geliyo bir sonraki 10 kutuyu almanız ve sizin mamanız bitmişse eğer sıkıntı yaşıyorsunuz. Biz yaşadık buna benzer bir durum, dikkat etmenizi öneririm. 🌿