Migrosta badem sütü var dün onunla kek yaptım bildiğiniz kek tarifi. Sadece içine 1 limon kabuğu rendeledim ve üzüm koydum çok güzel oldu😍 kalan sütle de kaynanam sütlaç yaptı o da mükemmeldi deneyin mutlaka
not : kuruyemiş alerjiniz varsa denemeyin tabi😞 yulaf sütünü deneyebilirsiniz ben hiç denemedim