1 aylık bebeğim Aventin biberonunu tutuyor ama Aventin emzigini tutmuyor. Tutuyor ama diliyle itiyor saniyeler sonra geri çıkarıyor ağzından. Linclemeyin yalancı emmesini istiyorum çünkü sürekli beni emmek istiyor Doktorumuz gaz dolar ve başlamış bile en iyisi biraz emzige alıştır dedi. Siz nasil tutturdunuz sütümü sürüp veriyorum yine yok. Aslinda alıyor ama geri atıyor nasil alistirabilirim yardimci olur musunuz?