Hanımlar kızım 10.5 aylık su içerken çok boğuluyor. Mama meyve suyu ıhlamur çayı vs içerken sorun yok ama su içerken bir yudum alsın tıkanıyor. Alıştırma bardağıda aldım wee baby’ nin sorun düzelmedi kendi biberonlarında da su içemiyor bardak ile de içemiyor bu sorunu nasıl çözeceğim. Suyu seviyor içmek istiyor ama artık boğulacak diye vermek istemiyorum yaa çok çaresiz hissettim kendimi ne yapabilirim sizler nasıl veriyorsunuz bu sorunu yaşayan varmı