bebeğim emerken uyurken altını alırken haricinde hep ağlıyor Hep huysuz sürekli ağlamaklı bişeyi de yok doktora götürdük eline oyuncak veriyorum aglıyor dolaştırıyorum ağlıyor anca uyucak öyle susuyor böyle olan var bebeği nasıl geçer hiç bilmiyorum 🤷♀️