Berna2012 Doğumdan ne kadar sonra regl oldunuz kızlar. Ben 50 gün oldu doğum yapalı sanırım regl oldum
durucinar 2ay oldu sezeryan olalı tam 40gun kanamam sürdü haftasına hastalandım hala devam 😭 bir hafta eş vermiştim ne güzel 🤭
Berna2012 durucinar bende aynı 10 gün de hep azar azar geldi şimdi normal grliyo bugün ilk gün bakalım yarında devam ederse regl oldum artık dicem 😄
Tuba Berna2012 ilk doğum sonrası 8,5 ay sonra olmuştum, ikinci doğum sonrası 4 ay sonra olduydum. İkisini de emziriyordum.