sznars 6 aylık oğlumun kafası aşırı Derecede ısınıyor. Ateşi normal ama kafasının üstü ve arkası aşırı sıcak oluyo. Doktora sordum vitaminsizlik dedi . BAŞINA GELEN WAR MI
Arelll sznars Benin oğlum da 6 aylık ve son günlerde kafası ısınıyor sadece dişlerde malum kaşınıyr diş diye biliyorum bende sakin olun masaj yapın damaklarına rahatlayacaktır
Mercimek2 Mervekr18 ya öyle bir belirtisi yoksambizimknn de kafadı ateşli gbi ağzına götüryo ne varsa ama emmek istyr gbi acaba kaşımak mı istyr bilemedim
Arelll sznars https://www.instagram.com/p/BtEQhKgDTE1/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1kssvio45gifc
Mervekr18 Kaşımak istiyor meyve süzgeçleri var onlardan al meyveyi koyiçine kaşır z🤗 kıyamam diş belirtileri yaşıyor