Nazli35 benimkide düştü bikac defa, eltimin ki de düşüyormuş, hatta videosunu çekmiş yavaşça iniyor. Yani eğilerek düştüğü için zarar gormemistir diye düşünüyorum. Pat diye yüksekten düşmek gibi olmuyor. Benimki ağlamıyordu bile .düşüp kaldığı yerden devam ediyordu yaramazliga😁