yatağa yanıma yatırdım pışpışladım ninni söyledim ağladıkça sakinleştirdim 1 saat sürdü bu şekilde son 20 dksı baya ağladı kaldırdım o uyku saatini atladım uyutmadım sonraki uyku saatinde tekrar yatırdım yanıma bu sefer yarım saat sürdü ve uyudu. Bugün 5.gün yanına yatıyorum pışpıişlıyorum bazen 5 dk da uyuyo bazen 40bi kaç gün sonra pışpışlamayı bırakıp ilerleyecem. bi de, sadece yarım saat uyuyo. Normalde ayaktan indirdiğim an uyanıyodu ama