Bebeğim henüz 40 günlük önceki haftalarda günde Çok kez kaka yapardı şimdi azalttı dün iyi yaptı 3 kere ama bugün hiç siftahı olmadı huzursuz ondan mı bilmiyorum nerden anlayabilirim kakadan huzursuz olduğunu bir tek memede susuyor koyuyorum ağlıyor beş dk da böyle değildik bugünlerde oldu ne yapmalıyım masajda yapıyorum göbeğine yardım edin bana 😭