homosapiens benimki 11 aylık olmak üzere. Ev dışında arabamız da uyuyor anca, bı yere gittigim zaman uyumuyor. Zar zor uyutursam da çok kısa süre uyuyor. Çünkü sessizlikte uyumaya alıştı. aslında uyku müziği ile uyutuyorum buna rağmen sessizliğe alışkın. Ayrıca pandemiden dolayı insan yüzü görmediği için , farklı eve gidince ağlama krizine giriyor susmuyor uyuması da mümkün değil böylece.