5 aylık kızıma muz tattirdim 3 gün kuraliyla her tattirdigimda kakayi güzelce çıkardı sorun yaşamadık ama kakada siyah iplik gibi şeyler çıktı ama. Muzu 1 çay kaşığı zeytinyağıyla karıştırıp verdim bu arada. 6 ay a kadar muz vermemeui düşünüyorum. Bugün de elma verdim suyuyla birlikte onuda çok sevdi. Sorum şu ki sizin bebeklerde muz dan sonra kakasinda o tip seyle karşılaştınız mi? Doktorumuz onaylı bu arada doktorumuza tanışıp tatlandirabilirsin dedi.