Kızlar merhaba 1yaşında oğlum var hamileyim emzirmeye devam ediyorum ama bebek büyüdükçe kesmeyi düşünüyorum memeye çok düşkün şuanda meme görsün ağlıyor kardeşi doğunca meme kavgası çıkmasın 😂 şuan da nasıl kesebilirim geceleri kalmıyor meme emip geri yatıyor memeye kesince gece uyandığında nasıl olucak tecrübesi olan anneler yardım eder misiniz