Kubra2kat Merhaba anneler bebeğim sadece mama ile besleniyor 4.ay asisiindan itibaren beslenme sorunumuz çıktı normalde 100 cc mamayi 3 saatte afiyetle yerken smdi 60 cc ama zar zor yediriyorum burda bi kac kişiden ari mama ile normal formül mamayi karıştırıp verdiklerini okumuştum böle denesem çözüm bulablirmiyim başına gelen varmi
Aaceylans Kubra2kat canım 2.Ay acısından sonra 3 gün bende iştahlı çocuğumu zar zor emzirdim ben gece atletle yatıp yanıma da kızımı yatırdım bütün gece kokumla uyudyu bizde ise yaradı Inslalah sende de yarar