Kevserture bende aynı durum ama 7. aydan önce biraz sıkıntılı durumlar olabiliyormuş o yüzden asla 7. aydan önce kullanmam ben. Bende iş yapamıyorum yeri geliyor yemek yapamıyorum işler kalsın napiyim diyorum eşim gelince yapıyorum gece o uyurken yapıyorum bence yürüteç erken kullanmak biraz bastan sağma geliyor 4 aylık bebek henüz oturamıyor bile 5 ayda destekli 15 20 dakika en fazla oturuyor kucakta da gezdirmiyorum yatıyoruz oyun oynuyoruz onunla konuşuyorum rahatlıyor vakit geçiriyoruz arada kucağıma alıyorum öğlen uykusunu tek ikindi uykusunu birlikte uyuyoruz bence iş için erken yürüteç kullanma ilerde bebeğine sıkıntı olucak şeyler olabilir allah korusun