GunesliHayat SevgiDemir Dr.Özgül Akdemir çok iyi diyorlar,kliniği var.bir arkadaşımda oraya gidiyor.bende bursa ya gidebildiğim zaman ona yaptıracağım kısmetse,kocaeli de yaşıyorum da ailem bursa da ☺️
nartanemm Echche ben konyada yaptırdım 1600 verdim normalde 1800 yapıyorlar hastanede yaptirmistim o zaman güzellik merkeziyle anlaşmalıydı müşterisi olduğum için doktor indirim yapmıştı
bsrkya DenizSerap Ben kaş arası çizgisi için yaptırdım botoks 600 lira verdim alın göz çevreside olsaydı 1000 tlydi şuan kalımı çatamıyorum ama hala o çizgi belli oluyor bidakine dolgu yaptırmayı düşünüyorum
Arven10 DenizSerap Ben de gençlik aşısı yaptırmayı düşünüyorum bir de facebotolift uygulaması varmış bakalım beğendiğim bir doktor var ondan randevu alacağım
Arven10 DenizSerap karşıda Suadiye de Dr Mehtap Altınöz var ben de ona gideceğim fiyat baya yüksek ama çok başarılı buluyorum çok doğal yapıyor yaptığı tüm uygulamaları
DenizSerap Arven10 evim Avrupa yakasında ama bu konuda iyi olan neresi olursa oraya gideceğim çok teşekkürler luva klinikten sonra Anadolu yakasında ikinci fiyat alacağım yer olacak ❤️
Yenibebek_yenianne DenizSerap İstanbulun neresinde oturuyorsunuz. Arkadasim yaptırıyor 2 seneden beri cok da memnun. Doktor evine gelip de yapiyor.
DenizSerap Yenibebek_yenianne avrupa yakasındayım Küçükçekmece de oturuyorum ama sorun degil araba ile her yere gidebilirim yeter ki güvenilir temiz bi yer olması. Merdiven alti bir yere denk gelirim diye korkudan yaptıramıyorum aylardır aklımda.